×
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Jak przygotować paczkę z częściami do naprawy?

Jeśli chcesz skorzystać z usług naszego wysyłkowego warsztatu motocyklowego, możesz przesłać do nas części do naprawy.

Jak działa wysyłkowy serwis motocyklowy?

Zamiast zawieźć części do serwisu, możesz je wysłać kurierem. Jest to wygodne rozwiązanie, jeśli w Twojej okolicy nie ma sprawdzonego serwisu. Po weryfikacji technicznej, kontaktujemy się z informacją o zakresie napraw, a gotowe części odsyłamy na wskazany adres. Ceny i wszystkie usługi można sprawdzić tutaj.

Przed wysłaniem do nas części, najlepiej wysłać nam email ze zdjęciami uszkodzeń (na burojama@gmail.com), abyśmy mogli określić, czy naprawa jest możliwa. 

Jak przygotować przesyłkę?

Zapakuj przesyłkę, tak aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Części powinny być odpowiednio zabezpieczone, zapakowane w twardy karton, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu. Części zwracamy w takim samym opakowaniu, w jakim zostały do nas wysłane (chyba, że opakowanie zostanie uszkodzone podczas transportu). W przypadku braku kartonu lub uszkodzenia opakowania podczas transportu do nas, doliczamy opłatę 20-30 zł za karton. Paczki powinny być przygotowane według wytycznych:

  • Wytrzymałość opakowania powinna być dostosowana do ciężaru i kształtu zawartości. Nie należy formować z kartonu nieregularnych kształtów.
  • Części powinny być wyczyszczone z błota, smaru, oleju itp., w przeciwnym przypadku doliczamy dodatkową opłatę za czyszczenie części w wysokości 50 zł.
  • Jako wypełnienia należy użyć tektury falistej, folii bąbelkowej itp. Prosimy nie używać starych ubrań ani styropianu.
  • Części powinny być tak zabezpieczone, aby zawartość paczki nie uszkodziła innych przesyłek w czasie przewozu (szczególnie w przypadku cieknącego zawieszenia).

Dołącz kartkę z informacjami:

  • model motocykla, rok produkcji, zakres oczekiwanych napraw
  • telefon kontaktowy
  • adres zwrotny i sposób zapłaty (w przypadku braku podania nr NIP wystawiamy paragon)
  • informacja o dodatkowym ubezpieczeniu przesyłki zwrotnej (za dodatkową opłatą).

    Dla ułatwienia przygotowaliśmy formularz, który wystarczy wydrukować, wypełnić i dołączyć do paczki:
    Formularz dostępny jest tutaj.

Ryzyko podczas prostowania

Ze względu na zużycie materiału i przebyte kolizje, niektóre części mogą pęknąć podczas naprawy:

  • felgi motocyklowe - ryzyko pęknięcia podczas prostowania
  • półki motocyklowe - ryzyko pęknięcia podczas prostowania
  • kopyto (dolna część upside-down) - ryzyko uszkodzenia podczas rozkręcania, nie zawsze da się odkręcić od rury. 

Nawet w przypadku półek wyprodukowanych stosunkowo niedawno (szczególnie Ducati i BMW), istnieje ryzyko pęknięcia - części są tak zaprojektowane, aby uniemożliwić ich prostowanie. 

powrót do listy

do góry