×
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Ośki przedniego koła

Stalowe ośki przedniego koła wykonane ze stali gatunkowej C45, obrabianej technologią CNC, zapewniającą wysoką powtarzalność, z pasowaniem H3 pod łożyska. Następnie ośki koła poddawane są obróbce galwanicznej w ocynkowni. Ośki pokryte warstwą cynku są zabezpieczone przed korozją, cynkowanie dodatkowo zwiększa ich żywotność.

Yamaha TENERE 700 (21-23) przód
Yamaha TENERE 700 (21-23) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Suzuki DL 650 V-STROM (2007-2022) przód
Suzuki DL 650 V-STROM (2007-2022) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Suzuki SV 650 (2003-2008) przód
Suzuki SV 650 (2003-2008) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Triumph Tiger 900/1200 przód
Triumph Tiger 900/1200 przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Honda VT1100 Shadow przód
Honda VT1100 Shadow przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Honda SHADOW VT750 (1998-2007) przód
Honda SHADOW VT750 (1998-2007) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Honda CB 600 HORNET 2000-2004 przód
Honda CB 600 HORNET 2000-2004 przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Honda CBF 1000 (2006-2010) przód
Honda CBF 1000 (2006-2010) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Honda VFR800 (2002-2009) przód
Honda VFR800 (2002-2009) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Ośka koła Honda CBR 600RR (07-22) przód
Ośka koła Honda CBR 600RR (07-22) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Triumph Scrambler 1200 (19-22) przód
Triumph Scrambler 1200 (19-22) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Triumph Thruxton 1200 (17-18) przód
Triumph Thruxton 1200 (17-18) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Triumph Trophy 1215 (2012-2017) przód
Triumph Trophy 1215 (2012-2017) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
Triumph SPEEDMASTER/SPEED TWIN przód
Triumph SPEEDMASTER/SPEED TWIN przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS
BMW F800GS (2009-2017) przód
BMW F800GS (2009-2017) przód
Cena:
249.00 zł
DO KOSZYKAOPIS

Ośka koła przód

Przednia ośka łączy koło z zawieszeniem motocykla, przez co jest narażona na zniszczenia podczas kolizji. Należy ją poddać weryfikacji przy każdym demontażu koła. Czasami wystarczy prostowanie ośki koła, natomiast gdy skrzywienie jest większe niż 0,1 mm (na środku) lub widoczne są ślady korozji, wymagana jest wymiana na nową.

Kiedy należy wymienić ośkę na nową?

  • jeżeli występuje skrzywienie rzędu 0,1 mm na środku
  • po zauważeniu śladów korozji
  • po nadmiernym zużyciu powierzchni przez simmering (długie przebiegi)
  • po każdym średnim lub większym zderzeniu.

Niestety, najczęstszą przyczyną wymiany ośki są uszkodzenia mechaniczne:

  • dobicie przodem motocykla w przeszkodę stałą typu: krawężnik, ściana
  • kolizja drogowa (najechanie na tył samochodu, zderzenie z obcym pojazdem)
  • “gleba” - motocykl w ślizgu uderza w przeszkodę.

Po każdym takim zdarzeniu należy zweryfikować w serwisie czy ośka nadaje się dalej do użytku.

do góry